Klantgericht acteren

Hoe zit het eigenlijk met uw medewerkers? Sluiten hun werkzaamheden en mindset aan op een klantgerichte organisatiestrategie, op de organisatievisie en -missie? Xima werkt als een eye-opener voor hen waardoor de professionaliseringsslag beter ‘tussen de oren’ komt en daadwerkelijk ook iets van uw medewerkers wordt.

Procedures, een hoofdstuk apart. Soms verschuilen medewerkers zich erachter. Maar vaker nog halen procedures onnodig het tempo uit het werk. Procedures  zijn nuttig maar niet altijd heilzaam. Zijn uw frontoffice-processen wel optimaal afgestemd op behoeftes van uw klanten? Kent u deze behoefte eigenlijk wel of meent u deze te kennen? Een mooi startpunt toch? We gaan echt luisteren naar klanten. Denken met ze mee of laten klanten meedenken over bevredigende oplossingen. Xima zorgt ervoor dat uw organisatie gestructureerd met klanten in gesprek gaat, bijvoorbeeld via klantpanels. Zo komt boven water wat er leeft en maakt Xima met u of voor u de vertaalslag naar een verdere professionalisering van de dienstverlening. Vraag en antwoord in optima forma.

<< terug